Logowanie

Wyszukiwanie


Strona główna arrow Forum wspinaczkowe
olka

Gość
 
uprzaz - 2007/04/05 19:52 chce kupic uprzaz,szczerze mowiac jestem zdezorientowana bo na rynku jest wiele rodzaji i nie wiem na jakiej zasadzie ma ja wybrac,czym sie kierowac?kupic polska i tania czy wydac dwa razy wiecej na renomowna firme??????????porosze o pomoc
  | | Administrator wylączyl mozliwość wysylania postów przez anonimowych uzytkowników.
Ewka

Gość
 
O:uprzaz - 2007/04/05 20:43 A na jaki rodzaj wspinania:
1. Scianka i skalki - sportowo.
2. Sportowo + gory latem i zima?

Jesli 1 do zwyczajna - najtansza, moze byc Lhotse,
jesli 2 to najlepiej pomysles o takiej ktora jest sciagana z dwoch stron (umozliwia to prawidlowy rozklad szpejarek i lacznika w mimencie gdy naladujesz pod nia wiecej ubran, np zima) oraz takiej ktora nie ma rzepow - psuje ubrania gdy sie nie dopniesz do konca(rzep trze o drogi material typu gore lub softshel - masakre moze zrobic). Pamietaj tez zeby poszukac takiej ktora ma wygodne rozlozenie szpejarek - ktore nie rokuja rychlego oderwania.
Trzecia sprawa ktora wez pod uwage to wygoda, a to kazdemu pasuje inna.
Najlepiej wejdz do sklepu, wybierz te ktore spelniaja powyzsze postulaty, potem przymierz te wybrane i wybierz najwygodnijsze, potem juz tylko kieruj sie cena.
  | | Administrator wylączyl mozliwość wysylania postów przez anonimowych uzytkowników.
Paskuda

Gość
 
O:uprzaz - 2007/04/07 13:16 Nie wstydź się pogadać ze sprzedawcą, zazwyczaj się na tym znają i pomogą Ci wybrać jak najlepiej
Pozdrowionka i życzę powodzenia
  | | Administrator wylączyl mozliwość wysylania postów przez anonimowych uzytkowników.
marcin

Gość
 
O:uprzaz - 2007/04/29 16:33 a co sadzicie o singing rock balance (podobno ze bardzo wysoko podchodzi nad biodra jak sie wisi) posdrawiam
  | | Administrator wylączyl mozliwość wysylania postów przez anonimowych uzytkowników.
zuza
wiadomosc
brak zdjecia Użytkownik
Posty: 17
graphgraph
Oklaski: 1  
O:uprzaz - 2007/04/30 11:43 ja mam Lhotse luz 4 lata i jest swietna na ściane i w skaly
  | | Administrator wylączyl mozliwość wysylania postów przez anonimowych uzytkowników.
abc124
wiadomosc
brak zdjecia Użytkownik
Posty: 26
graphgraph
Oklaski: 0  
O:uprzaz - 2009/06/14 08:55 Czy model PETZL ADJAMA też będzie ok dla drobnych dziewczyn? Czy są uprzęże lepsze lub typowe dla kobiet?
  | | Administrator wylączyl mozliwość wysylania postów przez anonimowych uzytkowników.
jowita
wiadomosc
brak zdjecia Użytkownik
Posty: 189
graphgraph
Oklaski: 2  
O:uprzaz - 2009/06/14 11:27 nie znam tego konkretnego modelu, ale wiem, że są też specjalne uprzęże dla kobiet, np takie:
http://www.wspinanie.pl/biznes/product.pl.php?id=11

http://8a.pl/page,produkt,id,2368.html (luna to babski odpowiednik adjama)

chociaż z takimi uprzężami też należy uważać, bo jeżeli masz niewielką różnicę w obwodzie bioder i pasa i szczupłe uda to lepsza, moim zdaniem, będzie uprząż męska. Najlepiej chyba będzie pomierzyć pare modeli, wtedy sama poczujesz co ci lepiej leży.
  | | Administrator wylączyl mozliwość wysylania postów przez anonimowych uzytkowników.

new banners lamoda Image Banner 750 x 200