Logowanie

Wyszukiwanie


Strona główna arrow Aktualności arrow Z Polski arrow Kraków - rusza nowa ściana!
Kraków - rusza nowa ściana! Drukuj Email Wykop! Facebook Blip wiecej
Autor: Agnieszka Kraszewska   
20.03.2007.

CW HUTNIK30 marca rusza w Krakowie nowa ścianka wspinaczkowa CW HUTNIK. Obiekt o powierzchni 500 m ściany, oferuje wspinaczom jak i osobom które dopiero planują zacząć przygodę ze wspinaniem, wspinanie na boulderach imitujących naturalne formacje, oraz bogato rzeźbionych ścianach, których wysokość dochodzi do 12 metrów.


Image
Czy jesteśmy na księżycu?:)
CW HUTNIK to:

- sztuczne skałki o wysokości 12m, 9,6m i 8m (urozmaicone drogi-połogie, pionowe i przewieszone: 20 stanowisk asekuracyjnych, możliwość prowadzenia na wszystkich drogach

- kamienie bulderowe- 8 kamieni o wysokości 3,5 m, umożliwiających bulderowanie na każdym poziomie trudności


Na pewno nie tylko dla twardzieli!

Ściana wspinaczkowa znajduje się na terenie S. S. A. Hutnik Kraków,

przy ul. Płaszyckiego 4 (Suche Stawy)

 

start:

30 marzec 2007-PIĄTEK

godzina 12:00 

 

Szczegóły i więcej fotek:

www.cwhutnik.pl

 

 

CW HUTNIK 




Komentarze (27)
29-09-2008 16:02
 
niech ktoś odpisze prosze możemy też pogadać przez gg napisz do mnie 
11412811 HELP
 
Karolinka
29-09-2008 16:00
 
nie długo będę się wspinać na ściance i czy śą jakieś sposoby żeby lepiej i szybciej się wspiąć?  
na czym to polega poprosze o podstawy pomóżcie mi HELP
 
Karolinka
16-03-2008 15:57
 
a my idziemy dzis :grin
 
iwona
04-03-2008 18:20
 
idąc na Hutnika spodziewałam się czegos większego,myślałam ze to co widziałam na zdjęciach to fragment. byłam na poczatku zawiedziona skromnością tego przedsięwzięcia. ale mimo to uwazam ze ściana na świeżym powietrzu to super sprawa, skorzystałam podczas słonecznej i ciepłej pogody jak i w czasie chłodnej mżawki. 
polecam to miejsce, z tym, ze trzeba trafić z luźniejszy czas, zeby było trochę miejsca.
 
dorothee
30-10-2007 19:46
 
A może ta ścianka jest także dla osób mieszkających w Nowej Hucie, którzy dzięki temu nie muszą przejeżdżać przez cały Kraków, żeby się dostać do innych tego typu podobnych obiektów... :)
 
Magda
16-10-2007 16:12
 
Mikser napisał: 
"  
Zbudowanie takiej sciany na otwartym terenie w Krakowie, to zmarnowane pieniadze. Dodam, ze Hutnik jest na koncu Krakowa prawie za Nowa Huta i dojazd w skaly zajmuje mniej czasu. Wyglada, ze ktos nie mial co robic z kasa. Para w gwizdek i nic z tego ..." 
 
a może chodzi o to, że ten obiekt z czasem zacznie dostarczać dochodów miastu? za chodzenie po jurze się nie płaci; poza tym to coś w stylu wydarzenia kulturalnego lub intrygującej "kupy" sztuki. 
nie widzę nic "zdroznego" w przedsięwzięciu. czemu zawsze mamy wspinać się w zamkniętych obiektach, wyglądających podobnie, lub prawdziwych skałach? to jest istotne zwłaszcza dla początkujących, którzy nie chcą jeszcze iść w żywe skały, ale pragną wyjść poza sztuczne ścianki w zamkniętych pomieszczeniach.
 
portaledge
28-08-2007 23:45
 
Byłem dzisiaj...Pierwszy raz na ściance w ogóle. Super atmosfera, ludzi trochę było. Myślę że obiekt idealny dla początkujących i jak ktoś napisał aby wyskoczyć na godzinkę po pracy bez angażowania sił w większe przygotowania. Nie wiem skąd tyle krytyki, powinniśmy się cieszyć że obiektów sportowych powstaje coraz więcej. No ale to chyba takie nasze, polskie "narzekanie". Pozdrawiam
 
Konrad
27-08-2007 09:42
 
Nie rozumiem Waszych negatywnych wypowiedzi... Fajnie, że powstają takie miejsca... Mieszkam w Hucie i to położenie bardzo mi odpowiada... Mam nadzieję, że będzie powstawać więcej takich obiektów, gdzie dzieci, młodzież i dorośli będą mogli aktywnie i miło spędzać czas...
 
Hania
31-07-2007 20:03
 
Nie przesadzajcie, pomysł jak dla mnie bardzo trafiony. Kto powiedział że tylko wytrawni wspinacze mogą się wspinać? Okej, oni pojadą w dolinki a cała reszta? Taka nieduża ścianka to świetna okaazja żeby zarazic dzieciaki tym sportem.
 
tsubasa
19-05-2007 12:45
 
Pawle, są wyższe ściany kryte, wychyl nos z Krakowa (Korona, Forteca i Reniosport sa akurat niskie bardzo) to zobaczysz. Jest ich masa, wiec to nie argument.
 
Roman
17-05-2007 15:33
 
Nie rozumiem tych kwasów pod kątem lokalizacji. Chcielibyście, aby inwestor z Krakowa budował w Lublinie, bo z Krakowa blisko w skały i góry...? Ludzie - trochę wysiłku (intelektualnego)! Jak nie masie ścianek u siebie to pechuńcio... Takie obiekty powinny stać w każdym mieście i to po kilka! Mieszkam niedaleko i zarówno pomysł (Nowa Huta)jak i wykonanie jest super!!! (byłem)Chcę to jadę w skały a jak mam kaprys to idę na chwilę na ściankę. A że na świeżym lufcie ? - nie wiem w jakim mieście coś tych rozmiarów weszłoby pod jakiś dach...
 
Paweł
02-05-2007 19:22
 
scianka jest boska bylam wczoraj:) 
:zzz
 
kate
29-04-2007 15:02
 
Prawda, Kraków to nienajlepsza lokalizacja, ale sama ścianka wizualnie jest super :)
 
zuza
15-04-2007 17:40
 
Jak dla mnie porażka, rozumiem taki obiekt w innym mieście ale trudno mi będzie uwierzyć że wspinacze wybiorą sztuczna ścianę mając w niewielkiej odległości prawdziwe skały...
 
Marta
04-04-2007 16:43
 
Od razu jak powstał pomysł budowania w Krakowie sztucznej ściany na świeżym powieterzu to wydawał mi się durny. Aż się dziwię, że tak szybko to powstało... W każdym razie życzę Krakowiakom rozsądniejszej władzy w przyszłej kadencji. Zresztą, u nas w Wawie Bufetowa chce budować stadiony bez parkingów, na które i tak mało kto będzie chodził
 
bodkin
02-04-2007 13:38
 
chyba, ze Xenia sobie zazartowalas z okazji 1go kwietnia..? :grin
 
Olga_22
02-04-2007 12:15
 
Jestem w szoku!! Ja bym pomyślała, że moze 80, ale 800!!! A chociaż jak tam jest? Warte az takiej kasy?
 
Aśka
02-04-2007 12:06
 
Xenia, chyba zartujesz...? Za taka kasiorke to mozna wypas centrum wspnaczkowe zadaszone zrobic... Poracha.
 
Kasiulka
01-04-2007 20:48
 
wybudowanie tych "skałek" kosztowało UM Krakowa 800 tyś zł... Wiadomo, że inwestycji w sport nie powinno przeliczać się na kasę, ale w tym wypadku mam nieco mieszane uczucia.
 
xenia
22-03-2007 12:05
 
Czy te bouldery sa odporne na kwasny deszcz i nie zrobia sie sliskie...? Pomysl fajnowski.
 
Kasiulka
22-03-2007 10:29
 
Mam wrazenie, ze Mikser moze miec racje. Oczywiscie nie zyczymy tego zadnej sciance, ale wydaje mi sie, ze obiekt zapelni sie dziecmi i osobami poczatkujacymy, nie spotykajac tam wspinaczy, ktorzy przy ladnej pogodzie wybiora sie zaledwie pare kilometrow dalej.
 
Roman
22-03-2007 08:05
 
Zbudowanie takiej sciany na otwartym terenie w Krakowie, to zmarnowane pieniadze. Dodam, ze Hutnik jest na koncu Krakowa prawie za Nowa Huta i dojazd w skaly zajmuje mniej czasu. Wyglada, ze ktos nie mial co robic z kasa. Para w gwizdek i nic z tego ...
 
Mikser
21-03-2007 23:55
 
spoko, wyglda fajnie, ale nie bardzo rozumiem po co to w krakowie.... na tej scianie bedzie mozna sie wspinac tylko gdy bedzoe ladna pogoda a skoro w skaly mozna dojechac rowerem lub autobusem za 2zl i miec z tego wieksza przyjemnosc :) mysle ze pomysl szybciej by sie sprawdzil w innym miescie z ktorego w skaly trzeba robic wyprawe np w lublinie :)
 
kasssia
21-03-2007 19:37
 
Polecam przeprowadzke do Krakowa - dobra na wszystkie smutki - scianki, skaly, gory...
 
Blump
21-03-2007 19:13
 
Wszystko dobrze, ale ja chce cos takiego w warszawie :sigh
 
bunnytsukino
20-03-2007 21:22
 
Wyglada kosmicznie, nawet ciekawa sprawa, ale czy sie sprawdzi w praktyce? To bardzo sezonowa rzecz bo wspin jest uzalezniony od pogody, a jak wiemy w naszym cudnym kraju "zimno i pada, i zimno i pada". Nie zmienia to faktu, ze dobrze miec kolejny obiekt wspinaczkowy pod nosem :).
 
Blump
20-03-2007 21:20
 
oo, interesujące, a ile wstep bedzie kosztowal?
 
Tomek

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
Prosimy zaloguj się lub zarejestruj.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

new banners lamoda Image Banner 750 x 200